Ja, inte då jag frös, utan då tiden fångats och frusits på bild. Tänk att jag har varit såhär liten.
Här har ni mej! Den coolaste silvertigern i världen, och på bilden ovan är det en av de första gångerna jag är med på kort. Det är dagen då jag flyttar hem till Jenny.
Såhär spenderade jag helst min tid med matte när jag var ca åtta veckor gammal. (nåja, det gör jag ju fortfarande)
Det mest irriterande med att växa upp är att sängar som var precis lagom helt plötsligt blir för små...
 
Och de där hööööga klätterträden man hade plötsligt ter sig så pluttiga.
Dessutom är det faktiskt fullt normalt att sova där man kissar... Jag vet väl bäst själv var jag sover som skönast...
Ja, och så flyttade jag ju igen... Bilden ovan är den första tagen i mitt nya hem på aprilgatan 44...
...och här trivs jag himla fint faktiskt. Nu ska jag... få frispel och kuta runt i lägenheten ett tag... 

Kommentera

Publiceras ej