Min tvåbening är en av de sämsta som finns när det gäller uppdateringar här... Men nu satt hon ändå och knäpade så jag passade på att tala om lite fint och försynt, att många av bilderna hon lade upp på sin egen blogg faktiskt var bilder på mig...
Hur mitt liv ser ut? Det är ganska chill faktiskt. Jag har flyttat. Och brorsan tog jag med mig. Liksom Jenny
Så nu bor min flock på Aprilgatan 44. 
Bilderna däremot är mest för att tala om att jag har vuxit. Mycket.
Ja, och så ville jag berätta att jag älskar min storebror Harley. Jättemycket. Det värsta jag vet är när han går hemifrån. Jag har försökt tala om för alla att jag inte tycker om det, men varenda dag tar de med honom ut minst tre gånger. 
Men som tur är sitter de i soffan med mig minst tre gånger om dagen. I alla fall Jenny. Hennes knä är bäst att sitta i... Ronnie däremot är jättebra att ha om man vill ha godsaker... 
Man behöver bara titta på honom så öppnar han det där stora skåpet i köket som är fullt med godis. 
 
Däremot vill jag tala om att jag inte var imponerad av undersidan på hans fötter. Inte ett dugg. (Vad sjutton skulle han sätta ned foten just där jag låg för egentligen?)
 
När det började rinna blod längs hans ben var han inte särskilt imponerad av mig heller... Så det var ömsesidigt kan man säga. 
Nu kommer vi bättre överens. Särskilt när han öppnar skåpet.
 
Det kommer nog bli bättre tänker jag... bara han får vänja sig lite vid att jag tagit över hans lägenhet. Mattes knä är dock fortfarande bäst.
 
Men så finns hon ju alltid där också. Alldeles för ofta ibland kan jag tycka, för vad gör väl det om en ljusstake åker i golvet eller gardinerna blir perforerade?
 
Och vad sjutton ska damen i hushållet i mitt badvatten att göra? Om det nu var hon som skulle bada tycker jag hon kunde stängt dörren och gjort detta tydligt från början.
 
Men nu har jag inte tid att sitta här och peka på tangenterna längre... För Ronnie står i köket. Precis intill den där dörren...
 
Mjaaaaau!

Kommentera

Publiceras ej