Det kan jag. Jag är världens bästa katt och jag heter Stumle Lunkentuss.  Här kommer ni kunna läsa om mina äventyr i världen.
 
Min värld består av en trea i Kortedala i Göteborg, som jag delar med kaninen Missen, hunden Harley och min matte Jenny. 
 
Varje dag hittar jag på en massa roliga saker med Harley, som jag valt att adoptera till storebror. Harley är världens bästa storebror och vi leker nästan jämt. Utom när jag är trött. Då sover jag. Så nära som möjligt.
 
Ibland går han iväg och tycker att Jenny är bättre att sova intill, men för det mesta delar vi på Jenny. Och hans säng. Och hans leksaker. Och hans mat. Och hans vatten ÄR faktiskt mycket godare än mitt.
 
Men just nu... just nu... är jag väldans trött. Och det är läggdags.
 
så... godnatt på er. Vi ses snart igen. Jag har minsann massor att berätta!
 
Hej så länge!

Kommentera

Publiceras ej