Är inte alltid så lätt, när det enda man får lära sig av brorsan är hur man ska vara hund.
Men ibland... 
Så minns jag hur man gör. Hur man kramas och sånt... Och jag kan leka lika bra när jag just vaknat från en tupplur som när jag hittar en papperslapp någonstans. 
 
Men vad är grejen med att hondendärsominteensharfyraben lägger sig i? 
 
Min bror Harley och jag har faktiskt koll på läget. (sen kan jag faktiskt inte hjälpa att mina tänder är så vassa eller att hans ögon inte är gjorda för att klara busande kattklor...)
 
Å andra sidan kan jag ju inte helt och hållet vara en hund... Det där med svansviftandet är dock himla spännande, för jag har insett att både min och Harleys svans rör sig ibland när man har något för sig och stundtals har jag jättesvårt att bestämma mig för om jag ska jaga min egen eller hans...
Fast för det mesta ÄR jag faktiskt inte så busig. För det mesta brukar jag bara vilja ligga intill honom. För att vara sådär riktigt säker på att han inte är på väg någonstans just för tillfället i alla fall. 
 
Dessutom är hans öron nog det bästa täcke en katt kan tänkas önska sig
Och vet ni? Hundar blir också smutsiga och lortiga! Och när jag blir stor ska jag bli som Harley. 
Då ska jag ta hand om honom. 
 
 
För han finns alltid där för mig. (han är liksom inte ens taskig när jag sätter både tänder och klor i honom, och vad mer kan en unge önska sig?) Min bror. Och han har också en egen blogg... harley.blogg.se. Glöm inte att kolla in den! Nu ska jag gå och bajsa, för jag tycker det luktar för lite i lägenheten, och det är alldeles för rent i kattlådan!
 
Ja... det var nog allt för idag... Vi ses!

1 kommentarer

Noren

21 Nov 2013 09:58

Tänk så söt du är lilla kissen! :) Snart hoppas jag att vi träffas! :)

Svar: Mjaaaaag med!
Jenny Elgh

Kommentera

Publiceras ej